duminică, 15 aprilie 2012

INTRODUCTION AND A PIECE OF ME

HELLO PRETTIES!!!

Am stat mult pe ganduri daca sa incep a scrie intr-un blog si iata ca m-am hotarat...Sunt pasionata(chiar obsedata pot spune:))de tot ce tine de cosmetica..make-up..skincare..haircare..nailcare..etc.Si de ce sa nu impartasesc si cu voi..?In plus ca imi place sa stiu ce produse folosesc si alte fete.
De machiaj am inceput sa fiu mai interesata si mai atenta la ce cumpar de acum aproximativ 3 ani cand am plecat in Nigeria si din cauza caldurii si climei foarte umede fata mea a luat-o razna..Nu am avut niciodata un ten perfect insa acneea adevarata mi-a aparut acolo.Si atunci am inceput sa imi caut cosmetice care ma puteau ajuta si imi puteau acoperi defectele...Insa dupa ceva timp mi-am dat seama ca cu tot cu cosmeticele mele scumpe acneea mea nu va trece niciodata si am inceput sa imi cumpar produse speciale de fata.
Acum cred ca pot spune ca am ajuns intr-un punct in care mi-am invatat tenul..mi am dat seama de ce are nevoie si de ce trebuie sa il feresc daca vreau un ten frumos.
Tenul meu este combination/oily primavara..toamna si iarna iar vara este total OILY:(((
Acum pot spune ca am scapat de acnee..mai imi apare cate un mic cosulet cateodata dar nimic grav.

Prima incercare de a scapa de acnee am avut-o in nigeria unde nu prea gasesti nimic...foarte tarziu am gasit Neutrogena si Clean and Clear acolo.Macar an fost norocoasa ca am gasit Zinerit si m-a ajutat cat de cat si luam in paralel 2 capsule cu Zinc zilnic.
In paralel cu Zineritul am mai gasit acolo o crema cu benzoyl peroxid care imi usca cosurile foarte repede dar apoi imi reapareau..
Acum au trecut aproape 3 ani si dupa zeci de creme si tratamente pot spune ca mi-am gasit rutina care mi se potriveste cel mai bine...Voi vorbi mai mult despre produsele folosite in urmatoarea postare..
O poza mai recenta cu mine..nu se vede de aproape tenul insa se vede ca acum am un ten curat



XOXO
SIHERA

2 comentarii:

  1. esti foarte norocoasa ca ai scapat de acnee,cunosc multe fete care se lupta cu ea de ff mult timp si inca nu au reusit sa o ''invinga'' dar cu rabdare si ff multa grija sigur vor trece peste,mi'a placut ff mult introducerea ta,la cati mai multi followeri si la cat mai multe postari frumoase!te pup*

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, felicitari pentru postarile pertinente de pe blog.
    Bafta si la cat mai multe postari.

    RăspundețiȘtergere