miercuri, 18 aprilie 2012

OILY FACE PRODUCTS

Dupa cum am scris in prima postare tenul meu este cam complicat...combination/oily iar vara pur si simplu oily..De cativa ani am incercat si tot incerc creme matifiante si tot felul de seruri si tratamente..De la cele mai ieftine la cele mai scumpe.De Craciun am primit o crema Anew youth code gel cream de care am ramas placut surprinsa.Eu urasc Avon...singurele lucruri care mi se par de calitate sunt perlele iluminatoare si creioanele de ochi supershock care sunt cremoase..pigmentate si aluneca incredibil..Eu nu cumpar Avon insa am o verisoara care e reprezentant si uite asa la fiecare sarbatoare primesc fel si fel de chestii.Eu fiind ''foundation freak''am incercat si fondurile lor de ten si iar nu mi-au placut...insa am auzit acum ca cel din colectia noua Flawless...numai stiu cum ar fi chiar foarte bun..am vazut ca Pixiwoo si Gossmakeupartist il tot lauda si ma bate gandul sa il cumpar..
Dupa cum spuneam de la Craciun de cand am primit crema am folosit-o aproape zilnic si pot spune ca isi face la fel de bine treaba ca si Normaderm Pro Mat de laVichi(80ron l-am cump din farmacia Sensi Blue) si chiar ca Precision Hidramax active moisture gel cream(90 dolari din dutty free in Frankfurt)..
Crema costa in jur de 50ron si iti trebuie o cantitate foarte mica la o aplicare..cred ca puteti cere mostre de la reprezentanti ca sunt obligati sa va dea sa incercati inainte sa cumparati.Eu cred ca voi cumpara toata gama sa o incerc..
Impreuna cu lotiunea purifianta matifianta de la Avene(55ron in farmacie) am reusit sa imi mentit fata cat de cat normala cu bani putini...Inca n-am renuntat de tot la cremele mele insa daca ai bugetul limitat aceasta combinatie este o solutie foarte buna.
Am mai incercat si inca testez si alte crema pt ca nu ma pot opri din a testa:)) dar va voi vorbi mai multe cand imi voi face o parere despre ele.
Iar cand sunt afara imi matifiez tenul cu servetelele matifiante de la Sephora.(32ron)



XOXO
SIHERA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu